Teksty reklamowe

Tworzenie tekstów reklamowych

Dobre teksty reklamowe są tym, czego poszukuje każda osoba zajmująca się sprzedażą. Muszą budzić emocje i przyciągać uwagę, bo jedynie wówczas zostaną zapamiętane. Nudne i przewidywalne slogany zginą w gąszczu podobnych reklam. Dlatego ich stworzenie warto powierzyć specjalistom, którzy potrafią bawić się słowem i budować niecodzienne skojarzenia.

Skuteczny tekst reklamowy to taki, który sprzedaje i przynosi wymierne korzyści finansowe. Kluczowe jest dotarcie nim do swojej grupy docelowej. Pierwszym krokiem prowadzącym do stworzenia idealnego tekstu jest analiza danych na temat Twoich odbiorców. Dopiero później, po jego ukończeniu, rozpoczynamy proces twórczy.

Pisanie tekstów reklamowych za każdym razem jest nową przygodą. Nie ma dwóch identycznych firm, dlatego i my nie tworzymy takich samych treści. Nasi copywriterzy doskonale wiedzą, w jaki sposób projektować teksty reklamowe, aby generowały zyski. Zleć wykonanie treści naszej agencji, a w tym czasie zajmij się innymi zadaniami związanymi z tworzeniem reklamy.

Teksty reklamowe
Slogany reklamowe

Slogany reklamowe

Każdy z nas ma w głowie teksty z reklam, bilbordów czy kampanii, które jest w stanie przywołać bez większego zastanowienia. Jeśli chcesz, aby Twoje slogany reklamowe zapadały w pamięć i były powtarzane jeszcze przez długi czas, jesteś w dobrym miejscu. Konstruujemy niebanalne i niepowtarzalne treści reklamowe, które zwiększają zainteresowanie marką.

Zamów darmową wycenę

Napisz, jakie są Twoje potrzeby, oczekiwania wobec tekstów oraz terminy, których należy dotrzymać. Zwłaszcza w przypadku nadchodzącego ostatecznego terminu powinna zainteresować Cię ekspresowa usługa copywriterska.

Skorzystaj z darmowej wyceny, aby poznać koszty tekstów, które są inwestycją na poczet Twoich przyszłych wyników sprzedażowych.

    Treści reklamowe

    Treści reklamowe

    Sprzedaż zależy nie tylko od szumnych haseł i sloganów reklamowych. Wpływają na nią wszystkie opisy umieszczane w kluczowych elementach strony, teksty na landing page i wiele innych. Ich uwzględnienie pomoże budować zainteresowanie wokół marki, a także zwiększy jej rozpoznawalność. To zaś najlepszy sposób, by sprzedawać więcej i lepiej.

    Jak zamawiać teksty?

    Rozmowa o potrzebach i oczekiwaniach, weryfikacja dotychczasowych treści

    Ustalenie zakresu usługi, strategii działania oraz wycena

    Po wykonaniu zlecenia przedstawienie efektów pracy, wprowadzenie poprawek zgodnie z ustaleniami (zazwyczaj nie ma takiej potrzeby, ale poprawki są częścią naszej usługi)

    Teksty reklamowe, które zapadają w pamięć

    Reklamę tworzy się po to, by dotrzeć do osób, które zechcą kupić Twoje usługi czy produkty. Każda osoba rozpoczynająca ich tworzenie na własną rękę zastanawia się, jak pisać teksty reklamowe. Jasnej odpowiedzi, choć bardzo pożądanej, nie jest łatwo udzielić. Pisząc teksty sprzedażowe i reklamowe, za każdym razem zadajemy sobie bardzo wiele pytań, które w zależności od branży będą różnić się między sobą. To one pozwalają odsiać nieudane pomysły od tych, które potrzebują dalszej obróbki.

    Wiemy o tym, że słowo ma moc, ale to broń obosieczna. Każdy zna kampanie, które właściwie nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Jedno nieprzemyślane zdanie lub słowo potrafi niszczyć markę budowaną latami. Czujemy tę odpowiedzialność. W związku z tym pisząc tekst reklamowy, weryfikujemy, jakie skojarzenia lub emocje on wywołuje. Stworzymy dla klientów hasła, które zostaną zapamiętane, jednak nie ze względu na swoją złą sławę. Granica dobrego smaku jest nam doskonale znana.

    Przygotowanie tekstów reklamowych

    Tworzenie reklam to proces zarówno metodyczny, jak i kreatywny. Nie można stworzyć dobrej reklamy, jeśli nie wiemy do kogo ma ona trafić, jak powinna zostać odebrana, jakie jest jej założenie. Potrzebna jest dogłębna analizy danych. Z tego powodu chętnie współpracujemy z różnymi działami firmy lub sami pozyskujemy niezbędne informacje. Na ich podstawie realizujemy kolejny etap, czyli proces twórczy. Dokonujemy tutaj wielu poprawek oraz modyfikacji. Szlifujemy „diament” do skutku i dopiero wtedy dostarczamy go zleceniodawcy.