Opisy kategorii w sklepie internetowym

Opis kategorii

Wyobraź sobie taką sytuację – wchodzisz na stronę internetową i ekran zalewa ściana różnych produktów czy usług. Co wtedy robisz? Okazuje się, że większość użytkowników sieci po prostu opuszcza taką stronę, przytłoczona wachlarzem możliwości do wyboru. By skłonić klienta do zakupu, musisz mu ułatwić proces zakupowy, wskazać drogę i dokonać wstępnej selekcji. Tworzenie podziałów wraz z dokładnymi opisami kategorii w sklepie pozwala na prostsze poruszanie się po stronie.

Jednocześnie wyczerpujące teksty pozwolą mu szybko zweryfikować, co może znaleźć w danym miejscu i jakich produktów czy usług może oczekiwać. Rzetelnie stworzone opisy produktów oraz kategorii na stronie są kolejnym elementem wspierającym sprzedaż, a ich ignorowanie może skutkować szybkim zakończeniem przeglądania witryny.

Nasza agencja zajmie się stworzeniem kategorii w sklepie internetowym czy innych witrynach. Oferujemy kompleksową usługę, która obejmuje zarówno opisy kategorii w Twoim sklepie internetowym, jak i opisy produktów. Stwórz z naszą pomocą taki sklep online, który użytkownicy sieci będą chcieli odwiedzać.

Opisy kategorii w sklepie internetowym
Opis kategorii – co to jest?

Opis kategorii – co to jest?

Opis kategorii jest zazwyczaj krótkim tekstem, który użytkownicy widzą po wybraniu danej kategorii. Powinien informować klienta o typie produktów, specyfikacji czy korzyściach wynikających z ich kupna. To tekst, który ma zachęcić odwiedzającego do sprawdzenia oferty. Dobrze skonstruowany wspiera pozycjonowanie strony i jej widoczność w sieci.

Zamów darmową wycenę

Zakładasz właśnie swój sklep internetowy i dotychczas nie zwróciłeś uwagi na zamieszczone tam opisy? Napisz do nas, a my przedstawimy indywidualną ofertę tekstów na stronę internetową. Gwarantujemy sprawną realizację zlecenia i jego wysoką jakość.

Każdy klient jest dla nas priorytetowy, dlatego na wiadomość odpowiemy tak szybko, jak tylko jesteśmy w stanie to zrobić.

Tytuły kategorii w sklepie online

Tytuły kategorii w sklepie online

Stworzymy dla Ciebie nie tylko opisy kategorii w sklepie, ale także ich tytuły. Nasi copywriterzy nie tylko biegle posługują się branżowym językiem. Posiadają również praktyczną wiedzę, czym jest SEO copywriting. Stworzą tytuły (title), które umożliwią skuteczne pozycjonowanie tekstów, a w efekcie wzrost widoczności marki w wyszukiwarkach.

Jak zamawiać teksty?

Rozmowa o potrzebach i oczekiwaniach, weryfikacja dotychczasowych treści

Ustalenie zakresu usługi, strategii działania oraz wycena

Po wykonaniu zlecenia przedstawienie efektów pracy, wprowadzenie poprawek zgodnie z ustaleniami (zazwyczaj nie ma takiej potrzeby, ale poprawki są częścią naszej usługi)

Opisy kategorii w sklepie

Dobre opisy kategorii w sklepie online odpowiadają na wiele pytań klienta. Informują go o tym:

  • co znajdzie w tym miejscu,
  • gdzie powinien się przemieścić, szukając podobnych produktów
  • jaki pożytek przyniesie mu ich zakup

W tworzonych przez nas tekstach używamy języka korzyści charakterystycznego dla treści sprzedażowych i nie stronimy od podawania konkretnych danych. Wiele osób wciąż nie zdaje sobie z tego sprawy, ale takie detale mają znaczenie. Jeśli klient od razu nie dowie się, czego może oczekiwać od tego miejsca, pójdzie realizować swoje potrzeby u Twojej konkurencji.

Co zyskasz powierzając nam stworzenie opisów do kategorii w sklepie internetowym? Dajesz sobie szansę na wzrost widoczności w sieci, zwiększenie zadowolenia klientów, a co za tym idzie – lepsze wyniki finansowe. Jeśli niezbędne informacje znajdą się w opisach, wydłuży się czas przebywania użytkownika na stronie, a skróci czas, jaki musiałbyś poświęcić udzielając odpowiedzi na pytania klientów, dotyczące kategorii czy produktów. O ile nie zmienisz diametralnie swojej oferty, stworzony podział będzie funkcjonował tak długo, jak sklep. Tym samym inwestycja w opisy kategorii będzie jednorazowa i przynosząca efekty przez lata.

Redagowanie i optymalizowanie tekstów pod SEO

Rola opisów kategorii to nie tylko informowanie klienta o produktach, ale także stwarzanie możliwości skutecznego pozycjonowania całej strony. Właśnie dlatego nasze teksty optymalizujemy i redagujemy pod SEO. Nie ma jednak nic gorszego od treści wyglądających jak przypadkowy zlepek słów kluczowych. Czy spełnia on swoją funkcję? Z reguły nie. Właśnie dlatego cały czas mamy na uwadze fakt, że głównym odbiorcą jest człowiek siedzący po drugiej stronie monitora, który raczej poczuje się urażony niż zachęcony do zakupu. W naszych tekstach, w parze z poprawnością pod kątem SEO, idzie ich użyteczność. Sprawdź, jak to wygląda w praktyce.