Prowadzenie bloga firmowego

Blog firmowy

Wciąż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jakie korzyści niesie ze sobą prowadzenie bloga firmowego. Zwłaszcza początkującym przedsiębiorcom wydaje się on stratą czasu, który można by zainwestować w kluczowe w ich opinii działania. Tymczasem na korzyści płynące z regularnego blogowania wcale nie trzeba długo czekać.

Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego? Cykliczna publikacja artykułów pozytywnie wpływa na budowanie wizerunku eksperta. Im więcej wartościowych treści, tym wyższe szanse na zostanie zapamiętanym przez czytelników. Blog firmowy wpływa na pozycjonowanie w pozytywny sposób — potencjalnym klientom łatwiej jest odnaleźć Twoją ofertę.

Blog firmowy jako forma komunikacji marketingowej to zdecydowanie świetny pomysł. Odpowiednio skonstruowane artykuły pozwolą na zwiększenie zaangażowania użytkowników i budowanie społeczności wokół bloga. W ten sposób zwiększą się jego zasięgi, bo przydatne treści będą chętnie polecane i udostępniane innym osobom. Tą drogą trafią do Ciebie nowi klienci.

Prowadzenie bloga firmowego
Wpisy na bloga firmowego

Wpisy na bloga firmowego

Przekucie ogromu wiedzy w atrakcyjny dla czytelnika tekst nie zawsze jest proste. Skorzystaj zatem z usług agencji copywriterskiej, która stworzy jednocześnie merytoryczne i przyjemne w odbiorze treści. Przykładem są artykuły poradnikowe, po które sięgają osoby poszukujące rozwiązania konkretnego problemu. Jeśli takie osoby należą do Twojej grupy docelowej, zleć nam przygotowanie dla nich treści.

Zamów darmową wycenę

Z przyjemnością podejmiemy się prowadzenia bloga firmowego. Nie musisz obawiać się o jakość treści, ponieważ po weryfikacji warstwy merytorycznej wykonywana jest korekta i redakcja tekstów. Taka wielostopniowa kontrola pozwala nam tworzyć profesjonalne treści.

Skorzystaj z formularza kontaktowego, by opisać swoje potrzeby. Gwarantujemy, że odpowiemy na tę wiadomość niezwłocznie po jej odczytaniu.

    Jak prowadzić blog firmowy?

    Jak prowadzić blog firmowy?

    Nie ma jednej złotej recepty na skuteczne prowadzenie blogów firmowych. Pomocne będzie określenie i poznanie swojej grupy docelowej, która będzie warunkowała podejmowane tematy. Jeśli chcesz trafić do profesjonalistów, musisz tworzyć artykuły specjalistyczne. Natomiast kierując artykuły do osób zajmujących się daną dziedziną amatorsko czy hobbistycznie, skup się na przedstawieniu faktów i podstawowych informacji.

    Jak zamawiać teksty?

    Rozmowa o potrzebach i oczekiwaniach, weryfikacja dotychczasowych treści

    Ustalenie zakresu usługi, strategii działania oraz wycena

    Po wykonaniu zlecenia przedstawienie efektów pracy, wprowadzenie poprawek zgodnie z ustaleniami (zazwyczaj nie ma takiej potrzeby, ale poprawki są częścią naszej usługi)

    Artykuły na bloga firmowego

    „Jak prowadzić bloga firmowego?” to najczęstsze pytanie zadawane przez początkujących twórców treści. Zamiast szukać na nie odpowiedzi, najlepiej po prostu zacząć to robić. Właściwie nie da się jednoznacznie powiedzieć, jak pisać bloga firmowego, gdyż zależy to od wielu czynników. Korzystając z usług copywritera otrzymasz treści, które pozwolą Ci na budowanie marki osobistej oraz zwiększanie rozpoznawalności. To wcale nie oznacza, że nie masz żadnego wpływu na to, co pojawi się na blogu. Sugestie i wytyczne dotyczące tematów są bardzo mile widziane.

    Blog firmowy prowadzony przez naszą agencję copywriterską będzie skutecznie wpływał na widoczność Twojej firmy w sieci, zwłaszcza wtedy, gdy zdecydujesz się na SEO copywriting. Regularna publikacja tekstów wysokiej jakości spowoduje, że wyszukiwarka chętniej zasugeruje Twoje treści poszukującym informacji o tym zagadnieniu. Większy ruch na stronie daje szansę na to, że czytelnicy nie tylko skorzystają z wiedzy zawartej w artykule, ale będą chcieli poznać Twoją ofertę. Inwestycja w prowadzenie bloga firmowego zwraca się w krótkim czasie, ponieważ od samego początku wpływa korzystnie na wizerunek marki.

    Prowadzenie bloga firmowego - cena

    Z całą pewnością stwierdzamy, że cena prowadzenia bloga firmowego jest zdecydowanie niższa niż kwota, którą dzięki niemu zarobisz. Jednak by podać konkretne stawki, musimy poznać potrzeby naszych klientów. Artykuły blogowe mogą różnić się między sobą na wielu płaszczyznach, dlatego jest to niezbędne, by ostatecznie trafiać do Twoich wymarzonych klientów. Nie musisz mieć konkretnej strategii, za to pożądana jest otwartość na rozwój. Jeśli tylko chcesz odnosić sukcesy, zgłoś się do nas. Poprzez odpowiednio dobrany content marketing pomożemy Ci osiągać wyznaczone cele.