Opisy produktów
Pisanie tekstów produktowych
Dokładne opisy produktów dostępnych w sklepie są ważne dla kupującego oraz sprzedawcy. Klient dzięki nim poznaje specyfikację przedmiotu, która często ułatwia mu podjęcie decyzji o zakupie. Tymczasem dla sprzedawcy jest to ważny element optymalizacji strony pod względem SEO, która w dalszej perspektywie przełoży się również na zwiększenie ruchu w sklepie internetowym. Oczywiście pod warunkiem, że opisy zostaną poprawnie skonstruowane.
Nasi copywiterzy stworzą treści produktowe do każdego rodzaju asortymentu. Ich prace pokazują, że można opisywać go w sposób ciekawy, a jednocześnie zgodny z zasadami dyktowanymi przez SEO copywriting. Dzięki tekstom wzrośnie również czas spędzony przez użytkownika na stronie, ponieważ mimo łatwości odszukiwania potrzebnych danych, klient po prostu zechce przeczytać całość opisu.
Każdy biznes sprzedający towary czy usługi powinien zadbać o odpowiednie opisy produktowe. Klient oczekuje pełnej informacji na ich temat, a jeśli jej nie znajdzie, prawdopodobnie zrezygnuje z zakupu. W najlepszym przypadku zwróci się z zapytaniem do firmy, a to będzie oznaczało potrzebę wykonania dodatkowej pracy. Pracy, której można uniknąć, jeśli treści produktowe zostaną rzetelnie zrobione.
Opis produktowy – co to jest?
Krótki tekst, który zawiera specyfikację przedmiotu i jego najważniejsze cechy to właśnie opis produktowy. Informuje również potencjalnego kupującego o jego zaletach. Dobrze napisany tekst opiera się o język korzyści, a dodatkowo koresponduje z zasadami SEO. Ma służyć przede wszystkim czytelnikowi, dlatego nie warto zmieniać go wyłącznie w zlepek fraz kluczowych.
Zamów darmową wycenę
Prowadzisz swój sklep online lub przymierzasz się do jego otworzenia? Sprawdź, co możemy Ci zaoferować. Zapewniamy realizację nawet bardzo dużych zleceń, które wypełnią wartościowymi treściami całą witrynę.
Zamawiając opisy produktowe, koniecznie wejdź również zakładkę opisy kategorii i poczytaj o tym rodzaju tekstów. One także są niezbędne w każdym sklepie internetowym.
Treści produktowe do sklepu internetowego
Sklep internetowy może sprzedawać zarówno produkty, jak i usługi. Każdy asortyment wymaga dokładnego przedstawienia właśnie w formie opisu. Czasem to od tej treści zależy, czy klient zdecyduje się na jego zakup. By zwiększyć swoje szanse na pomyślną sprzedaż, powierz stworzenie tekstów produktowych do sklepu online profesjonalistom, czyli właśnie nam.
Jak zamawiać teksty?
Rozmowa o potrzebach i oczekiwaniach, weryfikacja dotychczasowych treści
Ustalenie zakresu usługi, strategii działania oraz wycena
Po wykonaniu zlecenia przedstawienie efektów pracy, wprowadzenie poprawek zgodnie z ustaleniami (zazwyczaj nie ma takiej potrzeby, ale poprawki są częścią naszej usługi)
Opisy produktów pod kątem SEO
Rolą każdego opisu produktowego jest ułatwienie wyszukującym znalezienia konkretnego produktu w sieci. Można to osiągnąć dzięki optymalizacji opisu produktu pod SEO. Właśnie dlatego uwzględniamy w tekście frazy kluczowe, które kupujący wpisują w wyszukiwarki. Z czasem to właśnie te produkty będą mogły znaleźć się na jednych z pierwszych stron wyników wyszukiwania. Wymaga to analizy i poznania grupy docelowej oraz dobrania właściwych i najlepszych dla danego produktu fraz. Robimy to na podstawie danych przedstawionych przez klienta lub tych, które zbierzemy samodzielnie.
Zawsze pamiętamy o tym, że najważniejszy jest czytelnik. Nasze opisy produktów pod SEO nie są sztucznym tekstem, który trudno przeczytać ze względu na brak poprawnej odmiany czy nieprawidłową interpunkcję. Pisanie tekstów produktowych wymaga sporych umiejętności językowych, a tymi mogą pochwalić się nasi copywiterzy. Dzięki temu tworzą dla klientów takie opisy produktów pod kątem SEO, które są naturalne i przyjemne w odbiorze. Tym odróżniają się nasze teksty na stronę www od przypadkowo tworzonych treści przepełnionych słowami kluczowymi, które nie mają nic wspólnego z wysokiej jakości copywritingiem.
Zasady tworzenia opisów produktowych
Przygotowanie tekstów produktowych w naszej agencji rozpoczyna się dokładnym poznaniem przedmiotów oraz ich specyfikacji. Zwracamy uwagę na elementy, które mogą posłużyć klientowi do wyszukiwania tego typu produktów. Wyznaczamy kluczowe frazy i strukturę tekstu, a następnie przechodzimy do procesu kreatywnego. Tworzenie treści produktowych, jak widać, jest procesem bardzo metodycznym. Dzięki temu nasze opisy wspierają pozycjonowanie strony i sprzedaż, a na tym klientom zależy najbardziej. Dołącz do tego grona i ciesz się osiąganymi efektami.